Hotelachtige setting

De ‘hotelachtige setting’ houdt in dat er een hoge servicegraad is en een comfortabele, prettige accommodatie. De servicegraad uit zich in de sterk klantgerichte cultuur: de cliënt / gast staat centraal, er wordt vraaggericht gewerkt (alles wordt georganiseerd naar de wens van de cliënt), er is veel aandacht voor de privacy en de bejegening. De cliënt is echt ‘te gast’ in het hotel.

De accommodatie is goed verzorgd, comfortabel en sfeervol. Maar ook rolstoeltoegankelijk en geschikt voor zorgbehoevenden. Alle voorzieningen voor zorgverlening zijn beschikbaar, zonder dat dit nu heel opvallend is. De uitstraling is meer die van een hotel waar men te gast is en waar alles ten dienste van de gast staat, dan van een ziekenhuis of zorgcentrum waar men meer patiënt is en de zorgvoorzieningen het beeld bepalen. Binnen het zorghotel zijn ook allerlei services beschikbaar: bijvoorbeeld een receptie, lounge, restaurant, kiosk, kapsalon.

Atlas van Particuliere Zorg

Atlas van Particuliere zorg is een online wegwijzer in de wereld van particuliere thuis-, inwonende- en woonzorg en zelfstandig behandelcentra.

Deze online wegwijzer maakt deel uit van de Atlas van Zorg & Hulp

Wijzers

Particuliere thuiszorg

Particulier woonzorg

Zorghotels

Privékliniek en ZBC's

Partnerregistratie

Ook een vermelding binnen de Atlas van Particuliere Zorg? Bekijk hier de mogelijkheden

Gratis Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van nieuws en ontwikkelingen in de wereld van zorg & hulp?

Meld je aan

Volg ons via sociale media

Facebook

Twitter

LinkedIn

 

© 2014 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode